11 Ekim 2011 Salı

Herkesin Gözdesi, benim gözümden BOF ^^

BOF (Boys over flowers) çook sonra izlediğim bir dizi oldu, kore  maceramın başlamasından bu yana. Aslında TR'de BOF ciddi bir fana sahip. Herkes çok seviyor, hatta minoz'a bu diziden sonra geberip bitenler çok fazla :)
Ama ben ilk postumda dedğim gibi minozu personal taste'de sevdim ve ii kide öyle yaptımmm! Neden derseniz BOF'ta çok itici geldi ilk etaplarda, sonradan tamam yine o dayanılmaz tatlı haline bürünüverdi. Ama o kıvırcık saçlar yokmuyduuu!!!...

             
ne oglum bu saclar!tööbes!



                                                                                                                                              
NEYSE
Gelelim efendim dizinin eennn başına. Geum jan di diye her kore dizisinde oldugu gibi fakir bi kızcağız var. Bu tesadüf bu ya çok zengin bir koleje iş icabı gidiyo, orda bir takım akrobatik hareketlerle kahraman oluyo ve o kolej onu oraya kabul ediyo, normalde bir tarafını yırtsa kabul edilmiyeceği bir okul! :) Bu okuldada bir takım zpler varki kendilerine F4 diyor -ki ben bu korelilerin ingilizce teleffuzlarına hastayım! epppii poorrr diye dolandılar tüm dizi boyunca ortalıklarda!:) - böyle canları sıkıldıkca artıstlıkler yapıyolar, ona buna satasıyolar fılan. Para çok ya ondan :) Neyse geum jan dicim de bu f4'un hedef tahtasına konuk oluyor mecburen. Dizi cunku :) ve action! Olaylar başlıyor. Dizi animeden uyarlama olduğu için çok abzürtik yanları vardı. Sonra ben kızı hiç mi hiç sevmedim. Ayyy tüm dizi boyunca ağzını yaya yaya 'gu jun pyooo' diyişi vardı ki çok gıcıktı. Zaten kız dayımın küçük torununa da benzediğinden hep dövesim geldi :) Yani çingularım kıza en başından sonuna alışamadım sevemedim. Dizinin en çekilir yanı erkekleriydi :) Dizi bir kere leeminho, kim bum ve tabisi kiler smile kim hyun joong hayranı yapar adamı!:) Sırf onlar için izledim diyebilirim. Kıvırcıkta olsa o gülerkenki sevimliliğiyle leeminhom, o sessiz prens tavrıyla kim joongum ve gamzesini yediğim kim bumum olayı kurtardı :) 
bir kere dizide kızın naparsa yapsın affedilmesine, leminho dan vazgeçse kim joonguma düşmesine gıcık oldum! :) Ayy bide bi çirkin yani ben olsam hadi neyyseee! :):):) kızı çok yerdim hayranları saldırcak sanırım ama cidden çingularım. kız çoook gıcıgıma gidiyo :)
Bazı yerleri çok gereksizdi, baydı meselasında kim bum'un bunalımları, tripleri. Yada epppi porr'un 4. sü :) Adı bile aklımda değil, o garibimde konu mankeniydi resmen aahhahaha :
Dizide çok mekan gezdiler bir sürü olay oldu bak düşündüm de, ama yani nolursa olsun sonu öyle bitmezdi bu dizinin, animeden diyede abarttılarda abarttılar yani! :) 
Bir kere hiç bi kız hem okadar zengin, hem yakışıklı hemde aşık bir adama karşı koyamaz, onu yaban ellere gönderemez tamam mı!!! :) 
Burda evet sonuna dair birazcık spoiler kaçırdım ama haksızmıyım yaa! :)
Sonuda beni pek tatmin etmedi anladıgınız üzre.

Bu diziyi izlemeyen varsa, kaldıysa :) Size söyleyebileceğim bunlar, izlerseniz bu f4 için izlersiniz :) Ben öyle yaptım , çocuklar çok hoştu gerçekten! :)

 bkz: gıcık kız model



 bu bildiğin unni yeaa!



bunlar böle daha şahane diğğmi? :)



Tamam tamam jandiyi çok pis saf dışı ettim haklısınız, ama bende kendimce haklıyımm :)

İzlememiş olan izleyecek olan herkese şimdiden iyi seyirlerr çingularrr! ^^




2 yorum:

  1. ben o killer smile'ı yerim minoz onun yokluğunda iyi gider, gider demişken kimbum'un da gideri fazla. sanırım ben bi jandi olabilirdim. hem de seve seve.

    YanıtlaSil
  2. benim izlediğim ilk Kore dizisi olduğu için yeri ayrıdır hep.. ilk bölümleri hep tiye alarak izliyordum.. hem Korece kulağıma çok komik geliyordu, hem de dizideki Yeşilçam klişelerini görmek ve hatta o sahneler gelmeden tahmin etmek ve tahminim tutması daha da güldürüyordu beni.. sonra sonra bir sardırdım ki bırakamadım.. hatta artık kaptırıyordum kendimi "nolacak ki şimdi? abooovv" falan diye.. öyle böyle derken çok sevdim ben bu diziyi.. ilk gözdem kemancı başımın tacıydı (çok sürmedi kendisini sevmem).. hatta Go Jun Pyo'ya gıcık oluyordum.. derken sevdirdi kendini kerata.. kızın ailesiyle bir gün geçirdiği o bölümde ne gülmüştüm, bak şimdi aklıma geldi.. :D ama en çok o kadar kızın, eğlencenin içinde ona buna fikir vermekten kendine fırsat kalmayan kızıl kafaya üzüldüm.. senarist de onu boşladığını farketmiş ki sonlara doğru "eh ayıp olmasın ona da bir hikaye yazayım" demiş ve uyduruktan bir sahne izlemiştik.. isyan etmişti sonunda kızıl.. ailevi problemleri mi ne vardı.. bak hatırlamıyorum bile o kadar sönüktü adam dizide.. :D

    yani şimdi Geum Jan Di diyeceğim ama bahsetmek bile istemiyorum o sinir bozucu kızdan.. :D bir kere güldürmedi yevrucağızımın suratını.. hep bir afra tafra.. sevemedim seni Jan Di..

    neyse sonuç olarak BOF benim için favori dizilerimdendir.. ilk göz ağrımdır.. Kore'yi ve Koreliler'i sevmeme sebeptir.. yeri hep ayrıdır bende..

    YanıtlaSil